Листопад 14, 2017

Торгові мережі борються за залучення покупців у фізичні магазини

Торгові мережі борються за залучення покупців у фізичні магазини

Не секрет, що через простоту, комфорт та швидкість покупці пішли з фізичних магазинів в Інтернет. Засновники фізичних торгових мереж панікують. Адже легко перевести в режим онлайн 1-2 магазини, а ось перевести в онлайн велику торгівельну всесвітню мережу - це вже проблема. Крім того, шанувальники класичного фізичного шопінгу все ж нікуди не діваються. 

Між торговцями розродилася жорстока конкурентна боротьба, зброєю в якій стали інновації. Так ритейлер Walmart (який вже давно обзавівся власним Mobile County в цифровому вигляді) запустив тест нових цифрових послуг. До пакету послуг входить, наприклад, девайс ModiFace, завдання якого - відтворити в цифровому режимі, як буде виглядати косметика на клієнті. За допомогою фіксації відтінку шкіри клієнта, додаток вільно може продемонструвати, як буде виглядати той чи інший косметичний продукт. 

Поки що проект тестують на одній торговій точці, але за належного успіху він вийде в мережу. Крім цього, ритейлер представив абсолютно нові п'ятиметрові пристрої, з яких клієнти зможуть забирати свої інтернет-замовлення. В недалекому майбутньому у фізичних магазинах Walmart вже планується впровадження кас без персоналу і мобільних черг, де оплата товару буде здійснюватися через додаток смартфону.