Листопад 14, 2017

Мільярд $ за 2 хвилини: онлайн-розпродаж побив всі рекорди

Мільярд $ за 2 хвилини: онлайн-розпродаж побив всі рекорди

Кожного року 11 листопада китайці святкують День холостяка. Свято зародилось в студентському середовищі на початку 90-х і відмінно прижилося. Ідея була в тому, щоб в цей день заводити нових друзів і боротися із самотністю, але все, за що беруться маркетологи, перетворюється у фіналі на продаж. Так китайський День холостяка з роками перетворився на аналог всесвітньовідомої Чорної п'ятниці. 

Де Чорна п'ятниця, там масовий розпродаж. Звичайно, цим користується кожен продавець, і китайський інтернет-гігант Alibaba - не виняток. У 2016 році інтернет-продавець зібрав 17,8 млрд доларів виручки, "порвавши" всі можливі рейтинги. Але цього року компанії вдалося подолати свій же рекорд. Сума виручки перевалила за 18 млрд у.о. вже в перші 13 годин з початку розпродажу. Перший мільярд прилетів на рахунок за 2 хвилини. Після обіду Alibaba наторгували прибутку на 25 млрд доларів. 

Максимальну кількість покупок було придбано за допомогою мобільних телефонів, частка їх участі в шопінгу склала 90%.